Hun őseink ezt mutatták meg a világnak (keleti és nyugati, fehér vagy fekete
hunoknak,
sumérnak, szkítának, szarmatának, avarnak,
pártusnak, alánnak, vagy magyarnak hívták
őket a külföldi népek). A teremtő hit nevében
ugyanannak a célnak érdekében cselekedtek.
Azok, akik méltóak az ember névre szabadon
élhessenek és tehessék dolgukat a világban!
Azok pedig, akik csak a rabláshoz és mások kihasználásához értenek, azokat
méltóképpen megbüntessék!
Nyugalom, nem kívánjuk fegyverrel meghódítani a világot, ahogyan azt
őseink tették. MI csak a hitünkkel szívünkben szeretetünk által hódítunk. S hogy
ehhez miért kellenek fegyverek, csak is önmagunk megismerése miatt.
Az íj: megmutatja, milyen távol látunk, és hogyan tudunk egy célra
összpontosítani íjjá
és nyíllá válni és pontosan elérni a célt.
A szablya: megtanítja, hogyan lehet eggyé válni az
acéllal így az acélnak tudata lesz, a tudat és a test pedig acélossá válik, s a térben
mozogva ezred másodperc alatt célt találva elérni azt.
Az ostor: rugalmas hajlékony testű vad sárkány, vele is eggyé válni a cél.
Hajlékonysága példa az összpontosított erőre, mely képes a térből erőt gyűjtve
egyetlen négyzetcentiméterre zúdítani pusztító erejét anélkül, hogy bárhol másutt
kárt okozna. Mindezt a hang sebességénél gyorsabban és kimeríthetetlenül teszi.
A fokos: egy ősi mondánkban a fokos szolgált arra, hogy az égre lyukat üssön és
onnan az isteni tudás a földre ömöljön. Küzdelemben mikor az ellenségen lyukat
üt s a lyukon a vére ömlik ,ez a két anyag összetalálkozik az isteni tudással máris okosabbá válik. Használat közben,
ha nincs megfelelő alázat a teremtés eszközével szemben (vagyis nem vagyunk
egyek vele), minket ugyanúgy tanít a helyes gondolatokra.
A bot: a legegyszerűbb eszköz, elkészítése nem kíván szakértelmet, a természet
megcsinálta nekünk (csak választani kell), azonban ha egy pillanatra is elfelejtjük
tisztelni, ellenünk fordul. A púp mérete egyenesen arányos az önteltségünkkel és
a fájdalom a következő napokban a bot iránti tiszteltre tanít.
A pajzs: különleges fegyver, elsődlegesen védekezésre szolgál. Testem egy részét
eltakarhatom ellenfelem elől, de ellenfelemből is eltakar egy részt, s ha nem jól
használom, onnan meglepetésként jöhet a támadás és az előnyből azonnal hátrány
lesz.
A lándzsa: viszonylag nagy távra dobható, de vívásra is alkalmas. Mivel két
kézzel is fogható nagy erőt és sebességet érhetünk el vele és az utolsó pillanatig
eldönthetjük, mekkora tanítást adunk ellenfelünknek; ütünk, vágunk vagy
szúrunk.
A tőr: közvetlen küzdelemben, test közelben leginkább ez mutatja meg
bátorságunk, helyzetfelismerő képességünk, gyorsaságunk.
A felsorolt eszközök kombinációi: megtanítják az eszköz élettelen, mégis
egyszerű tudattal bír. A tőr, a szablya, a lándzsa szúr és vág. Erre akkor is képes,
ha markolatát nem fogja senki.Ha megfelelő kézbe kerül elképesztő dolgokra
válik képessé. Az ostor, a pajzs, a bot, ha nem fogja ember akkor esetleg szépek, de
csak tárgyak. Hozzájuk emberi tudatot adva szemet gyönyörködtető, mégis
hatékony fegyverekké válnak s velük szintén nagy tanítások eszközölhetők. Ha
egyik kezembe nagyobb távolság leküzdésére alkalmas eszközt veszek, például,
ostort vagy lándzsát, a másikba pedig közelharcra alkalmas eszközt, például, tőrt
vagy pajzsot, és mindehhez megfelelő tudatosság és erőnlét párosul, ellenfelem
mindenképpen szorult helyzetbe kerül, akár távol próbál maradni, akár közel akar
férkőzni.
Önmagunkról, céljainkról, fegyvereinkről és azoknak használatáról egyenként is
könyvnyi információt tudnék adni, ezt inkább majd személyesen teszem.
Baráti üdvözlettel: Malom Bendegúz és a Csókakői Hun-ok
|